• ŚWIĘTO NASZEJ PATRONKI

13.06.2023 20:48

Ważną uroczystością, wpisującą się w szkolny ceremoniał, jest organizowane 7 czerwca Święto Patrona Szkoły.

W tym dniu przedstawiciele społeczności szkolnej oraz zaproszeni goście złożyli kwiaty przy pomniku Świętej Królowej Jadwigi. Następnie odśpiewany został hymn szkoły. Po części oficjalnej, wręczono nagrody w licznych konkursach przedmiotowych, w których młodzież uczestniczy w trakcie całego roku szkolnego.
      Tego dnia młodsi uczniowie bawili się na placu szkolnym. Poszczególne klasy miały za zadanie stworzyć kolorową kredą dzieło, związane z naszą patronką. Starsi uczniowie ten dzień spędzili na Orliku. Tam czekały na nich konkurencje sportowe oraz nagrody niespodzianki.
      Ten wyjątkowy dzień uczciliśmy na wesoło, nie zapominając o naszej Patronce, która jest dla nas wzorem i inspiracją. Jej niezłomna postawa jest także dla nas dzisiaj drogowskazem  w naszych codziennych edukacyjnych i życiowych zmaganiach.

Samorząd Uczniowski

• WYCIECZKA UCZNIÓW KLAS II DO WARSZAWY

13.06.2023 18:50

W piątek 2 czerwca uczniowie klas drugich wyruszyli na wycieczkę do Warszawy.

Jest  to jedno z najpiękniejszych miast europejskich, naznaczone trudną, ale niezwykle piękną i bogatą historią.  Od wielu lat przyciąga ono turystów z całej Polski i zza granicy. Pierwszym punktem naszej wycieczki był Teatr Guliwer gdzie obejrzeliśmy piękny spektakl pt. „Koziołek Matołek”. Następnie pojechaliśmy na Starówkę, gdzie zjedliśmy obiad w restauracji oraz  pospacerowaliśmy po Starym Mieście. Następnie udaliśmy się  do Wedla, gdzie odbyły się czekoladowe warsztaty. Później zwiedzaliśmy z przewodnikiem Zamek Królewski. Na zakończenie odwiedziliśmy Muzeum Iluzji. Po całodniowym zwiedzaniu udaliśmy się w drogę powrotną do Terespola. W czasie wycieczki panowała miła atmosfera, uczniowie byli bardzo dzielni.  Pomimo zmęczenia  dzieci były  zadowolone i  pełne wrażeń.

Anna Roguska
      Ewelina Królik

• WYPRAWA DO STOLICY

13.06.2023 10:29

29 maja, na koniec swojej kariery szkolnej, klasy ósme wybrały się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.

Początek nie był optymistyczny, ale udało nam się dotrzeć pociągiem do stolicy, gdzie rozpoczęła się nasza przygoda. Pierwszym punktem był TEPfactor -  wyjątkowe miejsce integracji. Tutaj młodzież, podzielona na grupy, musiała sprostać wyzwaniom, pokonując labirynt 25 pokoi, wykutych w skale. Zainstalowane w każdym pokoju ruchome i elektronicznie sterowane przeszkody sprawdzały siłę fizyczną, logiczne myślenie, cierpliwość i zręczność uczestników. Następnie udaliśmy się na Stare Miasto, gdzie czekała już na nas Pani Izabela, która w bardzo ciekawy sposób przybliżyła nam historię miasta. Wieczorem dotarliśmy do hotelu.
      Kolejny dzień zaczęliśmy od szaleństwa w parku trampolin - Hangarze 646. Później udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, by z 33 piętra móc podziwiać panoramę Warszawy. Ostatnim punktem naszej wyprawy były Złote Tarasy, gdzie mogliśmy coś przekąsić i udać się na mały „shopping”😊
      Organizatorem wycieczki była wychowawczyni klasy 8a – Anna Skolimowska, która wraz z opiekunami: Jolantą Konarską i Grzegorzem Machnowskim czuwała nad bezpieczeństwem i dobrym samopoczuciem ósmoklasistów.
      Wycieczkę uważamy za udaną i niestety - nie możemy już powiedzieć……do następnego razu

AS

• Dzień Dziecka w naszej szkole…

13.06.2023 10:22

W tym roku z okazji Dnia Dziecka Samorząd Uczniowski przygotował wszystkim uczniom słodką niespodziankę.

Już od samego rano można było w szkole spotkać postacie bajkowe, które obdarowywały wszystkich drobnymi słodkościami. Na drugiej lekcji spotkaliśmy się na małej salce, gdzie Pan Dyrektor złożył wszystkim życzenia, a obecni nauczycieli zaśpiewali swoim wychowankom „Sto lat…”. Tego dnia w szkole został ukryty SKARB DYREKTORA, który był poszukiwany przez wszystkich uczniów. Najlepszymi odkrywcami okazali się: Szymon Lewczuk, Filip Żuk i Mikołaj Buczyło. Chłopakom serdecznie gratulujemy i zapraszamy do zabawy w przyszłym roku.

Samorząd Uczniowski

• Wspaniała przygoda klasy I B w Ziołowym Zakątku

13.06.2023 09:39

06.06.2023r. uczniowie klasy I B twórczo i radośnie spędzili czas w miejscowości Koryciny na terenie Ziołowego Zakątka.

Nie zabrakło świetnej zabawy, skakania na siano, karuzeli z dawnych lat, karmienia i głaskania zwierząt hodowlanych. Na terenie ogrodu ziołowego uczniowie poznawali i podziwiali kwiaty, zioła i rośliny wodne oraz tradycyjną zabudowę północnego Podlasia. Z mapą w ręku uczniowie poszukiwali ciekawych miejsc i oryginalnych, nietypowych pomieszczeń oraz budynków. Mimo zmęczenia, każdy był bardzo zadowolony.